Dlaczego social media są ważne dla branży turystycznej? Jak je skutecznie wykorzystać do zdobywania klientów? Na co uważać? O tym i innych zagadnieniach dotyczących marketingu w internecie dowiesz się podczas darmowego szkolenia organizowanego przez Polską Organizację Turystyczną.

Nie ma cię w internecie? To znaczy, że nie istniejesz. Bez względu na to, co sądzisz o nowych technologiach i mediach cyfrowych, musisz podążać za preferencjami swoich klientów. A znajdziesz ich właśnie w internecie. Statystyczny Polak spędza tu ponad 6 godzin dziennie, a dostęp do sieci w 2020 r. posiadało już więcej niż 90 proc. polskich gospodarstw domowych. Oznacza to, że przy odpowiednim wykorzystaniu narzędzi marketingu online, zyskasz możliwość dotarcia do osób zainteresowanych twoją ofertą i zbudowania z nimi relacji. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, weź udział w darmowym szkoleniu organizowanym przez Polską Organizację Turystyczną.

Podczas warsztatów dowiesz się, dlaczego aktywność w social mediach jest ważna w twojej branży, jak budować komunikację dwukierunkową, z jakich narzędzi korzystać, by ułatwić sobie pracę, czy jak odczytywać i interpretować statystyki. Omówione zostaną także zasady budowania identyfikacji wizualnej w internecie, planowanie kampanii reklamowych skierowanych do konkretnych grup odbiorców oraz sposoby radzenia sobie z komunikacją kryzysową. Forma szkolenia łączy część wykładową z praktycznymi warsztatami. Poziom szczegółowości poruszanych zagadnień dostosowany zostanie do zaawansowania i potrzeb grupy.

Szkolenie skierowane jest do małych i średnich przedsiębiorstw z branży turystycznej, które zarejestrowały się w bazie obiektów biorących udział w programie Polski Bon Turystyczny. Spotkania warsztatowe ruszają już w II połowie kwietnia 2021 i odbędą się w dniach  13, 15, 20, 21, 22, 27, 28 i 29 kwietnia. Rejestracja i wybór dogodnego terminu dostępne są poprzez formularz zgłoszeniowy na stronie https://bonturystyczny.polska.travel/aktualnosci/zapisy-na-szkolenia-dla-przedsiebiorcow.

Organizatorem wydarzenia jest Polska Organizacja Turystyczna. Szkolenie powstaje w ramach wsparcia procesu digitalizacji branży, wymiany doświadczeń i programu zachęcającego do cyfrowej transformacji i rozwoju przedsiębiorców z sektora turystycznego.