Dziś w Domu Zdrojowym w Ciechocinku oficjalnie zainaugurowano działalność Lokalnej Organizacji Turystycznej „Skarby Kujaw” – inicjatywy, która ma łączyć siły samorządów, instytucji i przedsiębiorców wokół budowania silnej marki turystycznej Kujaw.

Jako Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna nie tylko kibicujemy, ale i aktywnie wspieramy tę inicjatywę. To właśnie Kujawy były pionierem – to tu powstała pierwsza strategia marki subregionalnej (2019 r.), oparta na autentyczności i tradycji.

Dziś te wartości stają się filarem Kujawsko-Pomorskich Konstelacji Dobrych Miejsc – sieci wyjątkowych lokalizacji, wydarzeń i inicjatyw, które wspólnie tworzą nowoczesny i spójny obraz regionu.

Z dumą podkreślamy, że w tym roku w ramach konstelacyjnego budżetu markowego KPOT partnerzy z Kujaw – Uzdrowisko Ciechocinek, Browar B. z Włocławka i Brześć Kujawski – wspólnie realizują projekt „Pikniki pod kujawskim niebem”. Jedna idea, wspólna komunikacja, wzajemna promocja – tak właśnie działają konstelacje!

Trzymamy kciuki za rozwój „Skarbów Kujaw” i zapraszamy wszystkich, którzy chcą współtworzyć silną, gościnną i inspirującą markę Kujaw – tu naprawdę warto być!