Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna, wraz z Powiatem Tucholskim oraz Powiatem Świeckim rozpoczynają realizację partnerskiego projektu “Budujemy markę Bory Tucholskie”. To trzecia z pięciu autonomicznych regionalnych marek tworzących Kujawsko-Pomorskie Konstelacje dobrych miejsc. W 2019 roku powstała strategia marki Kujawy, w 2020 roku pracowaliśmy nad marką Pałuki. Bory Tucholskie to, obok Torunia, najbardziej rozpoznawalna destynacja turystyczna naszego województwa. Choć jest popularna wśród turystów, wymaga dyskusji w kontekście obecnych trendów, analizy zasobów i tożsamości regionu, potrzeb turystów i mieszkańców, a także planów rozwoju turystyki w obu powiatach oraz w nowej strategii województwa. Warsztaty odbywają się w Tucholi oraz Osiu, w dniach 18 i 19 sierpnia br. Efektem projektu będzie strategia marki Bory Tucholskie wraz z planem marketingowym, które powstaną jeszcze w tym roku. Opiekę ekspercką powierzono renomowanej agencji marketingu terytorialnego LOCATIVO z Krakowa.