6 września w Grudziądzu zakończyliśmy cykl warsztatów poświęconych marce “Dolina Dolnej Wisły”, jednej z pięciu regionalnych marek Kujawsko-Pomorskich Konstelacji dobrych miejsc. O nadwiślańskich stronach rozmawialiśmy w gościnnych progach Mariny, z widokiem na królową polskich rzek.

W dalszej części prac czekają nas spotkania konsultacyjne on-line i opracowanie dokumentu strategii przez agencję LOCATIVO. Rozstaliśmy się w pełnym zachwycie nad tym, co oferuje Dolina Dolnej Wisły i z nadzieją na to, że jej turystyczny kapitał zostanie wykorzystany. Towarzyszył nam nastrój “slow & flow” bo taki klimat komunikuje nasza marka. “Slow” odnosi się do sielskich krajobrazów wsi i malowniczych panoram Wisły, doskonałych produktów regionalnych i “resetu” – nie na rubieżach ale w samym centrum Polski. Flow to przede wszystkim pasja ludzi, którzy porzucili miejską gonitwę by stać się winiarzami, serowarami, zielarzami… To także praca gospodarzy, którzy kochają wieś, pielęgnują tutejsze sady i odtwarzają lokalne tradycje.

Serdecznie dziękujemy Miastu Grudziądz za przemiłą i smaczną gościnę oraz fantastyczny rejs po Wiśle, który pozwolił nam na zakończenie projektu spojrzeć na nasze pomysły z perspektywy rzeki – głównej osi, wokół której powstaje nowa marka.