Czy targi turystyczne w dobie Internetu są potrzebne? A czy spotkania ludzi z branży są wskazane i czy warto osobiście zaprosić pasjonatów turystyki by odwiedzili nasze strony? Naszym zdaniem tak! Dlatego w rozmaitych konfiguracjach lokalnych marek łączymy siły pod szyldem “Konstelacji dobrych miejsc”. I tak po targach w Poznaniu i Łodzi przyszedł czas na Gdańsk i Toruń (1, 2 kwietnia) oraz Bydgoszcz (7-9 kwietnia). Serdecznie zapraszamy!
Miło wspominamy ubiegłoroczne targi Free Time Festiwal w Gdańsku, podczas których zostaliśmy nagrodzeni medalem “Mercurius Gedeanensis” za kampanię “Kujawsko-Pomorskie Konstelacje dobrych miejsc”.
1 i 2 kwietnia wraz z miastami prezydenckimi: Bydgoszczą, Toruniem i Grudziądzem ponownie zaprosimy gości z woj. pomorskiego, którzy stanowią aż 10,6% turystów przyjeżdżających do naszego województwa*.
Gestorzy z kujawsko-pomorskiego doceniają także popyt ze strony samych mieszkańców województwa. To oni generują największy ruch turystyczny, stanowiąc aż 37,4% turystów*. Stąd nasza reprezentacja w Toruniu na targach “Wypoczynek” i w Bydgoszczy na wydarzeniu “Travel&Taste”, gdzie, poza gospodarzami, Konstelacje będą reprezentowane przez Grudziądz, Port Lotniczy, Świecie, Nakło, Koronowo, Pałuki i Bory Tucholskie.
Podczas Targów “Wypoczynek”, w sobotę 1 kwietnia o godz. 10:00, studenci z Koła Naukowego “Aloha” Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu zapraszają swoich kolegów z kierunku “Turystyka i Rekreacja” do sali konferencyjnej K2 na II piętrze Centrum Targowego “PARK” na prezentację i dyskusję, którą poprowadzi Agnieszka Kowalkowska, dyrektor biura K-POT, zatytułowaną „Kujawsko-Pomorskie Konstelacje dobrych miejsc”- budujemy turystyczną markę województwa.
Do zobaczenia na targach!
*wg monitoringu ruchu turystycznego K-POT z 2015 r. przeprowadzonego przez Wyższą Szkołę Gospodarki
Free Time Festiwal 2016